La Cubanita 2024 Actie Website header 1

Veelgestelde vragen

Dinerbonnen

Hebben jullie dinerbonnen en hoe kan ik deze bestellen?

Op onze website kun je via het rode cadeau-icoontje aan de linkerzijde van je beeldscherm onze (digitale) La Cubanita Giftcard kopen. Je kunt al vanaf €10 een giftcard aanschaffen.

Het werkt simpel;

  • Kies voor een standaard bedrag of pas het bedrag aan en klik op 'koop deze cadeaukaart'.
  • Vul jouw eigen gegevens in en die van de ontvanger. Uiteraard kun je deze ook naar jezelf sturen, zodat je de email met de giftcard zelf kan overhandigen. In deze stap kun je er eventueel nog voor kiezen een persoonlijke boodschap aan de mail toe te voegen. Let op! Vergeet niet te vermelden van wie de ontvanger de giftcard heeft gekregen. ;-)
  • Als laatste dien je de betaling te voldoen en dan wordt automatisch de giftcard naar het opgegeven emailadres verstuurd.

De email bevat onze giftcard met een QR-code. Deze mail neem je mee naar het restaurant en kun je gebruiken bij de betaling. De QR-code wordt door ons gescand en het te betalen bedrag wordt afgewaardeerd. Mocht je nog saldo overhouden, dan kun je dit een volgende keer weer gebruiken. Bewaar in dat geval de QR-code goed.

Hoe kan ik mijn saldo checken?

Heb jij een (digitale) La Cubanita Giftcard? Dan kun je HIER jouw saldo checken.

Moet ik bij (online) reserveren vermelden dat ik een La Cubanita dinerbon heb?

Als je online reserveert is dat niet nodig. Bij een telefonische reservering kan je het melden, dan wordt dit bij jouw reservering vermeld.

Menukaart

Hebben jullie een vertaling voor de menukaart?

Wij hebben een Engelse en Duitse vertaling van onze menukaart.

Hebben jullie ook speciale kindertarieven?

Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar serveren wij van zondag t/m donderdag tapas tegen een gereduceerd tarief van €12,50,-. Op vrijdag en zaterdag betaal je voor kinderen 4 t/m 11 jaar €17,50.

Ik heb een maagverkleining. Hebben jullie hier aparte tarieven voor?

Wij hanteren géén aangepaste tarieven. Wel is er een mogelijkheid om, in overleg met de vestiging, kleinere porties te vragen zodat je toch van meerdere tapas kunt genieten. Daarnaast bieden wij een selectie van onze tapasgerechten aan middels een borrelkaart. Vanaf deze kaart kun je losse tapas bestellen, tegen een bedrag van €3,75 per gerechtje.

Ik heb last van een voedselallergie. Kunnen jullie hier rekening mee houden?

Indien je bij jouw reservering aangeeft waar je allergisch voor bent, kunnen onze koks hier rekening mee houden. Daarnaast kun je zelf in onze allergenenwijzer zien wat je wel en niet mag eten.

Komen de gerechtjes, per ronde, tegelijk op tafel?

Om iedereen zo goed en zo snel mogelijk van onze heerlijke tapas te voorzien, maken onze keukentoppers de gerechtjes zoveel mogelijk per soort tapa. Hierdoor kunnen de gerechtjes niet allemaal in één keer uitgeserveerd worden. Tapas moet je delen, samen een vorkje prikken en genieten van de mooie dingen in het leven.

Serveren jullie gerechten buiten de menukaart?

Wij serveren alleen de gerechten van onze menukaart.

Serveren jullie ook Halal-vlees?

Een klein deel van onze tapas bevat Halal-vlees.

Serveren jullie ook kraanwater?

Gezien onze prijsstelling serveren wij géén kraan- of leidingwater. Je kan wel voor jezelf of voor de tafel een flesje water bestellen.

Serveren jullie ook vegetarische gerechten?

Wij serveren vegetarische gerechten. Zie onze menukaart welke heerlijke gerechtjes wij op de kaart hebben staan.

Wat houdt onbeperkt in?

Zondag t/m donderdag kun je onbeperkt tapas eten voor €24,50. Op vrijdag en zaterdag betaal je €29,50 om onbeperkt tapas te eten. Je kunt kiezen uit onze gehele menukaart.

OVERIGE VOORWAARDEN:
• MAXIMAAL 2 TAPAS P.P. TEGELIJK BESTELLEN
• DRANK EN DESSERTS VALLEN BUITEN HET ARRANGEMENT
• GROEPEN VANAF 10 PERSONEN IN OVERLEG
• VOOR NIET OPGEGETEN TAPAS BRENGEN WIJ € 2,50 PER TAPA IN REKENING
• GEZIEN ONZE PRIJSSTELLING SERVEREN WIJ GEEN KRAANWATER
• HEB JE EEN ALLERGIE? MELD HET ONS VOORAF

Groepsarrangement

Hoe gaat het reserveren van een groepsarrangement in zijn werk?

Als eerste vul je een reserveringsaanvraag in op onze website. Onze vestiging laat jou vervolgens weten of de datum beschikbaar is. Indien de datum akkoord is, dan word er gevraagd om de eerste 3 gangen van het arrangement samen te stellen middels een speciaal arrangementenformulier. Deze wordt per mail naar je toegestuurd.
In het geval de datum niet beschikbaar is, kijken we graag met jou naar de mogelijkheden voor een alternatief.

Kan ik met mijn groep een dessertarrangement afnemen?

Je kan het arrangement afsluiten met een feestelijk dessertarrangement. Dit arrangement kost €5,- per persoon en is uitsluitend te reserveren voor de gehele groep.

Kan ik met mijn groep een drankarrangement afnemen?

Er zijn bij verschillende vestigingen mogelijkheden. Neem contact op met de vestiging van jouw keuze om de wensen verder te bespreken.

Waarom moet de groep vooraf een menu samenstellen?

Om de gehele tafel gelijktijdig van heerlijke gerechtjes te voorzien, kies je vooraf 11 tapasgerechtjes uit verdeeld over 3 gangen. Hierna kan naar wens onbeperkt van de menukaart besteld worden.

Reserveren

Hoe geef ik wijzigingen door op mijn bestaande reservering?

Wijzigingen kunnen uitsluitend telefonisch worden doorgegeven. Kijk bij de vestiging van jouw voorkeur vanaf hoe laat zij telefonisch bereikbaar zijn.

Hoe kan ik reserveren?

Je kunt bij ons online reserveren t/m 9 personen, hiervoor ga je naar vestigingen

Wil je liever te woord worden gestaan of is jouw gezelschap groter dan 9 personen, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Kijk op de vestigingspagina van het restaurant van jouw keuze vanaf hoe laat zij bereikbaar zijn.

Reserveren per e-mail is bij ons niet mogelijk.

Hoe lang van te voren moet ik reserveren?

Dat is geheel afhankelijk van datum, het aantal gasten en de beschikbaarheid voor die dag. Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan om direct te reserveren op het moment dat je weet op welke dag en tijdstip je wilt komen dineren.

Moet ik reserveren of kan ik ook zo binnen lopen?

Reserveren is wenselijk, en verzekert je van een tafel. Echter zo binnen lopen is ook mogelijk. Bij drukte is er een kans dat je even aan de bar moet wachten of dat wij geen plaats hebben.

Vanaf hoe laat kan ik het restaurant van mijn keuze rechtstreeks telefonisch bereiken?

Onze restaurants werken met verschillende aanvangstijden voor de telefonische bereikbaarheid. Kijk op de betreffende vestigingspagina vanaf hoe laat je hen kan bereiken.

Bereikbaarheid

Hoe kom ik per openbaar vervoer bij de vestiging?

Al onze vestigingen bevinden zich over het algemeen in en rond het centrum van de stad. Voor de beste route en aansluitingen per openbaar vervoer verwijzen wij je graag naar http://www.9292.nl

Ik heb een vraag/klacht/opmerking. Waar kan ik dit melden?

Je kunt het hoofdkantoor per email bereiken via info@lacubanita.nl.
Heb je een vraag /klacht/opmerking met betrekking tot een bepaalde vestiging, neem dan contact op met deze vestiging.

Vanaf hoe laat zijn jullie telefonisch bereikbaar?

De tijden waarop wij telefonisch bereikbaar zijn, verschillen per vestiging. Kijk bij vestigingen voor de desbetreffende telefoonnummers en tijden.

Overige

Ik heb iets te vieren en wil graag dat er iets extra’s wordt geserveerd of georganiseerd

Wij denken graag met jou mee over de mogelijkheden. Je kunt jouw wensen telefonisch bespreken met de betreffende vestiging. Kijk op de vestigingspagina vanaf hoe laat zij telefonisch bereikbaar zijn.

Ik wil graag werken bij La Cubanita, waar kan ik me aanmelden?

Als je bij ons wilt solliciteren kun je terecht op onze vacaturepagina of kun je een email sturen naar de betreffende vestiging.

Is er een kinderhoek aanwezig?

Wij beschikken niet over een kinderhoek in onze restaurants.

Is er een mogelijkheid om bij La Cubanita te lunchen?

Er zijn een aantal vestigingen welke lunch serveren. Kijk op de vestigingspagina om te kijken of de vestiging bij jou in de buurt ook lunch serveert.

Cuba's socials